Zakelijk

Voor zakelijke relaties kunnen de onderstaande werkzaamheden worden uitgevoerd.
Met de onderstaande werkzaamheden heb ik ruime ervaring; op verzoek kan ik u mijn CV verschaffen.

Administratieve ondersteuning

  • verzorgen van uw dagelijkse boekhouding; boeken van bank en kas, facturering, grootboek
  • het op orde brengen van uw administratie
  • verzorging van debiteuren- en crediteuren-administratie
  • controle-werkzaamheden (grootboek)
  • uitvoeren van balans-controles
  • voorbereiding van uw jaarcijfers
  • het opstellen van management- en sales-rapportages
  • het opstellen van een begroting
  • administreren van de materiĆ«le vaste activa
  • begeleiding / aansturing van & overleg met administratief personeel
  • het boeken van een loonadministratie
  • diverse belasting-zaken waaronder BTW-aangifte

Automatiserings-werkzaamheden

  • het oplossen van hardware- en/of softwareproblemen, eventueel in overleg met leverancier of helpdesk
  • het bieden van ondersteuning bij het gebruik van Microsoft Excel of Microsoft Word
  • het verzorgen van een eenvoudige website op basis van standaard software en standaard sjablonen; e.e.a. is ook afhankelijk van uw huidige website en de door u gebruikte software

Voor ondersteuning op andere gebieden verzoek ik u om telefonisch contact met mij op te via telefoonnummer 06 – 512 000 96 of via een e-mailbericht.
Dit is uiteraard geheel vrijblijvend.

Tarieven

Het tarief wordt in onderling overleg vastgesteld. Er kan een totaal bedrag worden afgesproken, maar het is ook mogelijk om de verrichtte werkzaamheden per uur te berekenen (nacalculatie).
Het afgesproken tarief is altijd exclusief 21% BTW.

Bij nacalculatie hanteer ik de volgende uitgangspunten:

  • Arbeid: het 1e uur arbeid wordt volledig berekend; daarna volgt facturering per half uur.
  • Reiskosten: er kunnen reiskosten in rekening worden gebracht; dit is afhankelijk van de reisafstand en wordt van tevoren afgesproken.

Voor kennismakings-gesprekken wordt uiteraard niets berekend.